Kupienie nowego samolotu to koszt nowego samochodu klasy wyższej. Należy uważać, gdyż wydatki nie kończą się przelaniem funduszy na rachunek bankowy twórcy urządzenia albo wcześniejszego posiadacza.

Źródło: http://www.flickr.com
Latanie jest atrakcją obarczoną sporymi kosztami utrzymania samolotu.

Źródło: http://www.flickr.com

Źródło: http://www.flickr.com
Hitem na rynku jednostek latających nowych ogólnego lotnictwa jest samolot z bardzo nowoczesnym ekwipunkiem oraz wysokim komfortem i spadochronem ratunkowym.
Szukasz nowych wiadomości na ten ciekawy temat? Zapraszamy zatem do odwiedzenia nowej strony. Jak to uczynić? Wejdź na łącze do strony (https://ksiegowosc-kruger.pl/).
W wypadku, kiedy wydarzy się usterka powyżej 100 m, spadochron ratunkowy bezproblemowo sprowadzi na ziemię nasz statek powietrzny i kadrę, która liczy 4 osoby. Za wersję podstawową trzeba zapłacić razem z podatkami około 2.3 miliona zł. Interesanci częściej kupują jednak wersję silniejszą za ok. 3 mln. Jest to wersja z mocniejszym silnikiem i lepszym wyposażeniem. Innym statkiem powietrznym jest samolot za około półtora miliona złotych. Jest to rozwinięcie ponad 60 letniej konstrukcji, która była kilkukrotnie modernizowana.
O wiele łatwiej i taniej nabyć statek powietrzny kilkuletni. Na tym na rynku w odróżnieniu od rynku motoryzacyjnego ceny jednostek latających spadają dużo wolniej. Ceny tanich samolotów zaczynają się od 50 000 złotych. Za takie pieniądze można otrzymać bardzo stare statki powietrzne lub kilkunastoletnie statki powietrzne, które są ultralekkie. Inwestycja w starsze mechanizmy, które są tanie, zwykle powoduje konieczność bardzo znacznych początkowych inwestycji. Rzadko kiedy zdarza się tak, że samolot jest sprzedawany zaraz po drogim remoncie silnika albo śmigła. W przypadku samolotu używanego na początku należy się liczyć z mniejszymi albo większymi wydatkami.
Pośród ludzi utrzymuje się taki stereotyp, że samolot pali wielkie ilości paliwa, z tego też powodu eksploatacja ich jest tak kosztowna. Tak naprawdę paliwo jest to jedynie niewielka część całego kosztu, który jest związany z utrzymaniem małego samolotu.